Monday, August 23, 2010

Little Red Riding Hood

Amaran!!! Cerita tiada kaitan dengan tajuk di atas...tajuk bukan main lagi tapi cerita melayu juga...Inilah rupa budak encem Umi melaram dengan baju barunya...

Bila Umi nak shoot gambar Miqdad suka berlakon macam-macam...ni konon-konon dia jadi baby...tengah merangkak... ; )

Umi kata smile! tengok dia buat apa???  Dijeritnya nak camera pula..."NAK-NAK"

Sekarang hobi saya suka sangat pakai jam...sampai tido pun pakai jam...nak mandi jer saya kena buang dulu...pastu pakai balik...tu pun sebab Umi bising...ye lah kang basah jam nangis cakap "yek" pulak...

Memasak pun tak tinggal tau jam saya ni...ala jam murah jer ni...saya dapat percuma masa beli overall hari tu...nanti Umi beli jam lain lagi yek...boleh la tukar-tukar selalu...

Ni pun favourite saya tau...makan serdak kek dlm loyang...nyummm..nyumm..cedapnya Umi...kalau macam ni selalu gemuk la saya...hihihi

2 comments:

Unknown said...

hehehehhee.... sungguh comel yg teramat makan serdak kek sambel cangkung... nak mkn serdak ja???? kek nye umi jual ye????????? hehehe
tringat plak e'n suke sangat klu dpt makan sagu yg melekat kat piuk tu.. yg dlm talam rasanya lainnnnn sgt.. tingin nak makan sagu bulan2 posa ni...

umimiqdad said...

sian e'n...umi pun tingin nak mkn...mls masak sbb nanti mesti x abis...beli singgit arituh...pastu esok pagi buang tak abis...