Thursday, May 17, 2012

Kami Redha Ya Allah

Assalamualaikum...
Bismillahhirrahmanirrahim...dan salam semua

Sebelum ini saya pernah menulis satu entry ini tentang penyakit bapa mertua saya yang menghidap kanser. Terima kasih kepada yang mendoakan ayah mertua saya. Tetapi ayah mertua saya telah dijemput menghadap Ilahi pada 1 Mei 2012 yang lalu. Cuma saya tidak sempat update tentang ini. Yer lah kan sibuk masa tu dengan kelam kabutnya lagi ditambah pula semua ahli keluarga tengah dalam kesedihan...bila dah lama sikit mood nak berblog pun sudah lari entah ke mana pula...Walau apa pun kami redha Ya Allah dengan segala ketentuanMu itu. Sampai masanya nanti kami semua pun akan menyusul kelak...

Status ini saya cuma copy daripada facebook adik ipar.

"Abah (Haji Ab Rahman Bin Mohamad) telah selamat pergi selamanya pada usia 63 tahun meninggal dunia pd kira-kira 0920hrs akibat sakit barah hati. Moga Abah tenang dan aman disana,,,Sesungguhnya kami anak2 Abah dan Emak redha dgn pemergian Abah,,,hanya amanat terakhir Abah menjadi kekuatan 'tuk kami teruskan kehidupan,,,Al Fatihah"

1 comment:

mummycda said...

Innallilah...semoga abah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman...amin....