Sunday, June 24, 2012

Tenaga Buruh Kanak-kanak

Assalamualaikum...
Bismillahhirrahmanirrahim...salam semua

Tajuk macam serius jer kan...boleh repot pejabat buruh ni..hehe..sebenarnya nak tayang gambar budak2 ni ajer...kalau orang menyapu diaorang pun sibuk nak pegang penyapu...jadi bagilah posing sat dengan penyapu tu buat hilang kempunan...sebenarnya petang2 diaorang main bola ke ape2 kat luar ni...





p/s:bila dah lama tak blogging mood pun tak berapa ok pulak...bila idea mencurah-curah sibuk pula melayan budak2 ni...ni ajer la sempat untuk hari ni...

1 comment:

kak ina kl said...

mood berblog ni ikut mood gak lah kan..ada masa rajin..ada masa malas