Tuesday, October 23, 2012

Rupa Budak Merajuk

Bismillahhirrahmanirrahim...
Assalamualaikum dan selamat pagi semua...

Inilah rupa Miqdad tengah merajuk :) pantang kena marah atau kena tegur dengan Umi...siap pusing belakang pastu silang tangan kat dada sambil buat mata jeling2 skit...sila la bayangkan sendiri yer pasal belah depan tak bleh amik gambar...Umi pusing, dia pun pusing makanya view daripada belakang jer la...kekadang keluar statement "saya tak mau kawan lah" bukan main lagi kan... sekali tengok nak marah dua kali tengok comel pulak gaya merajuknya tu :))


2 comments:

Madam Sooyaree said...

Hihih... comel sungguh dia! Alolololo

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

lahai.. najuk rupenyer..
nk suh pujuk le tu.. =)