Thursday, December 3, 2009

Saya suka cuti sekolah


Saya suka bila Umi cuti sekolah...banyak masa bleh habiskan ngan Umi dan Abi...Seronoknya saya dapat nenen, main-main, gomol-gomol, jalan-jalan, tido-tido, manja-manja dan macam macam lagi....
Tengoklah gambar-gambar saya masa cuti sekolah...best sangat tau!!!


saya tengah servis keta....kan nak balik kampung cuti sekolah nie...


tayar ni pun nak kena check ok tak??


penat dah servis keta....pastu main gomol-gomol ngan Abi pula...geli lah....


tengah peluk barney...ni kakak widad tinggalkan utk saya main peluk2...


saya tengah check apa ada dalam beg laptop umi nie...pastu
saya minta umi kemaskan balik ler...hehe

Bestnya kalau Umi selalu cuti cam gini kan...boleh main je ngan saya hari-hari....hehehhe...Abi setuju tak??? Senyum jer Abi tu...

Luv
Miqdad

No comments: