Saturday, May 22, 2010

Mandi Kolam Pakai Spek dan Earphone

Miqdad suka main air...tapi Umi tak berani nak bawa mandi kolam real lagi...pasal Umi pun tak pandai berenang...lagi satu tak selesalah nak mandi di tempat awam...yelah kita nak kena jaga aurat juga pastu nak kena berendam dalam air lagi...camner tuh?? Senang citer beli jer kolam mainan pastu bleh mandi kat umah hari-hari...Miqdad suka Umi pun sonang gitu...

Aksi mandi kolam ditemani Cik Ra...sukenya dia sampai tersengih2 nampak gigi...selagi tak kecut kulit kesejukan tak nak keluar dia dari kolam tuh...Macam ni bil air Umi melambung lah Miqdad ooiiiii...

Ni pulak berposing dengan spek baru beli....color purple lagi tu...sebenarnya dah lama dia sibuk nak spek Abi...susah juga cari spek kanak2 dah jumpa terus Umi beli...tersengih lagi nampaknya...

Ok tak saya posing macam ni Umi...Sibuk nak vakum juga...trettt...trettttt....sambil tu spek tak tinggal..hihiih...Mulut tu muncung panjang jer... bleh ikat riben meme kata...hehehe

Ni pula saya nak try pakai earphone Cik Ra...tapi telinga saya kecik sangat...asyik terkeluar jer...sian saya tau...Umi tolong belikan yang sesuai utk saya bleh tak??

No comments: