Friday, November 13, 2009

Yey!Yey! Nenek datang...


Petang tadi saya dan Umi serta Abi menjemput nenek di stesen bas...Nenek datang ngan Bucu...Bestnya bila saya nampak diaorang sampai...Terjerit-jerit saya...Berpeluh Umi kena pegang saya kuat2..Ye la takut jatuh kan...Bila masuk kereta je saya terus dok seat belakang ngan Bucu...Wahwahwah ada orang tak sabar nak buli Bucu minta dukung ler...Saya ler tu...hehehhe..

Pastu saya ngan semua2 nak shopping2 kat Tesco pula..Mula-mula sampai  kami pi makan dulu...Tengok kat food court ramai pula orang..Umi kata malaslah nak beratur tunggu lama2...Umi kata jom kita ke Pizza Hut...yeyyeye...Bucu sukenye...Abi pun senyum je..cuma nenek je tak berapa suka skit..Ala nenek kan tak suka makan fast food...Nenek saya suka makan nasi walau di mana sahaja...Biasalah selera orang tua-tua...Agak2 Umi dan Abi dah tua camne ye...heheheh.

Kat dalam Pizza Hut tu saya tak makan pun...saya sibuk kacau orang jer...Kacau Bucu pastu kacau Umi lak...Kemudian asyik terjerit-jerit gumbira sangat kot...Tak lah gitu...Itu hobi baru saya menjerit panggil sesape yang saya suka...Kalau ada orang layan jerit, lagi kuat saya balas...Akhirnya Umi pun kata yelah Miqdad menanglah...Tak kuasa Umi nak jerit kuat2 cam saya...Saya takpelah baby lagi..Cuba bayangkan kalau Umi terjerit kuat2...Macam tarzan je kan...heheh..Last2 saya jerit lah sorang2...Bucu pun tak mau lawan jerit2...Saya pun tersengih2 sebab dah menang...heheh..Dah besar jangan buat camtu tau...(Umi yang cakap).

sambung esok lah...(Umi dah penat tolong taip, nak tido dulu..bye)

Luv
Miqdad

No comments: