Saturday, January 16, 2010

Budak-budak memang la macam tu Umi....


Saya seorang yang aktif tau...asyik ke sana ke mari jer sepanjang masa...lebih-lebih lagi semenjak saya dah dapat lesen L...tak larat Umi Abi nak kejar saya berjalan...hihihi :) Semua kanak-kanak rasa best sangat tau bila ada macam-macam aktiviti...Boringlah kalau takde apa-apa nak "diusik" kan?? Umi berjaya akhirnya merakam gambar aktiviti menarik saya...hermmm

Baru-baru ni kan...laptop Umi dah rosak....fikir-punya fikir tak tau apsal la rosak pulak...tapi bila Umi tengok balik gambar ni hehehe....dah tau lah siapa punyer angkara...


Miqdad tertangkap tengah berdiri atas laptop Umi...habis keyboard nye rosak...terpaksalah Umi beli keyboard baru...sian Umi  :(  sory yek Umi..Umi tak marah kan...Umi sayang kan...babab kan....


Ni pulak saya tengah cuba tarik-tarik kertas notepad Umi...sebenarnya notepad tu dlm handbag, tapi saya terjumpa handbag Umi terbuka zipnyer...apalagi...saya cuba la tengok ada apa-apa yang menarik tak?? Pastu terjumpalah buku kecik yang comel ni.....


Dah puas bermain saya rehat kejap...recharge batery...sambil tu dalam kepala tengah ligat berfikir nak buat apa lak lepas ni....fun tapi tak merbahaya sangat lah...nanti Umi marah pulak kalau bahaya...


Aktiviti blogging tak merbahaya kan Umi...Saya dan Umi suka sangat singgah blog kawan baru kami tau....namanyer kakak Tia dan kakak Mia...comel dan cerdik sangat kakak2 tu... ni Umi la yang cakap...hihihi..Gambar ni saya tengah teman Umi baca blog mamatiamia ler...tersengih2 saya...hehehh...kawan2 saya pun banyak citer kelakar juga rupanya...baru saya tau...


Ehhhhh!!Ehhhh... Apa ni ?? tangan siapa ni bawah tudung saji Umi ha?? Ni mesti kerja si Miqdad ni....Bila Umi ngan Abi makan nilah kerja saya...saya tak join makan sekali pasal saya tak suka makan...saya suka main jer..pastu lapar saya minta nenen jer lah...



Haaaa!!!!! Kan betul Umi cakap tadi...Ishkkkk...biasa dia ni...Kang kena kuah cili baru tau...Semua benda nak dibuat main dengan dia....Sabar jer la Umi....budak-budak memang la macam tu....:D

Luv,
Miqdad

No comments: