Sunday, October 25, 2009

Macam-macam aktiviti saya tau...


Assalamualaikum...

Hari ni saya ada cerita skit nak kongsikan...Sekarang ni saya dah besar skit tau. Hari ni genap umur saya 9 bulan. Jadi banyak ler aktiviti  yang saya dah pandai buat. Seronot woo jadi baby ni tau, buat apapun orang tak marah..Abis-abis pun Umi saya kata "ala dia kan baby lagi"...hehe. Ini antara aktiviti yang saya suka buat (kacau Umi sebenarnya)....

Bila umi atau abi lipat baju saya minta masuk bakul, nampak tak mata bulat saya tu....seronot sangat tau...

    

Bila saya dah pandai skit saya try masuk bakul tu sendiri je.  Pastu kan saya takut skit pasal bakul tu kecik sangat, tak muat nak bergerak. Sakit skit kaki saya....Umi tolongggg...saya nak kuar...
                                           
                                                    


Bila dah penat main dalam bakul saya cuba pulak main laptop umi saya. Memula umi marah-marah takut saya rosakkan kerja sekolah umi. Tapi lama-lama umi dah tak marah pasal saya pandai guna kot...hehehe. Saya nak cuba upload gambar2 aktiviti saya seharian ni. Kot-kotlah makcik-makcik saya rindu nak tengok saya kan....Especially Cik Ann saya yang jauh kat Jepun tu..Sambil-sambil tu saya nak try video chat ngan Cik Ann saya pulak. Dah lama umi tak video chat, rindu saya kat Cik Ann tau...Nanti kalau sesape rindukan saya bleh lah follow blog ni tau...

                                                    
Laparlah pulak saya rasa nak break jap la...nak tambah tenaga skit. Umi kata pasal saya kan super active sekarang ni...jadinya banyak pakai tenaga. Ok semua, saya nak tolong sedut lemak umi jap ye...emmmi nenen......

Luv
Miqdad
                

1 comment:

ANNE SAN said...

umi. en suka miqdad dok godek2 lptop umi...... cbb geniusss... sukeeeeeeee