Wednesday, March 9, 2011

Tanggungjawab Seorang Ibu

Salam semua. hari ni umi bercuti lagi...bukan pi jalan2 pun cuma mc jaga anak manjaku yg demam.miqdad demam,panas sangat suhu badan dia mencecah 39 celcius. tu yg umi risau nak tinggalkan dia kat umah. dia pulak jenis tak mau makan...asyik nenen jer macam baby.

tetiba hari ni miqdad takmo makan ubat pulak...selalu tu kena berebut2 sorok ubat supaya dia tak nampak. pantang nampak keje nak makan je ubat tu..last2 sumbat ubat demam ikut "bawah" sambil dia nangis2 takmo. kesian memanglah kesian tapi ubat tetap kena beri makan,kita kena usaha allah yg bagi sembuh.

sekali sekala umi jelum kepala dengan air supaya keluar sikit panasnya...kesian tengok bila anak demam kan...melepek ajer sambil buat perangai macam2. jadi ibu terpaksalah sabar kan...dugaan

Tanggunjawab seorang ibu tak pernah habis kan..siapa2 yg nak jd ibu sila bersedia ok..

6 comments:

Dda Ly said...

mmg tak akan habis..:) kne betul2 pikul klu nk tgk diorang berjaya nanti..hurm..:)
meh ke rumah..
~cinta jiwa saya~
keep in touch ye..♥♥♥

cik ayin said...

cepat2 sihat :)

umimiqdad said...

dda ly> tq sudi singgah
cik ayin> amin

Fuuyooh said...

salam..hehe.. jom kita join segmen suai kenal.. cari kawan baru.. hehe

http://fuyohblog.blogspot.com/2011/03/segmen-jom-suai-kenal-nak-cari-member.html

Princess Nur said...

siannya miqdad..moga cepat sembuh ye..

umimiqdad said...

fuuyooh >i follow u
princess nur> tima kacih dr miqdad