Tuesday, March 29, 2011

Usaha Tangga Kejayaan

Saya dengan gembiranya nak bagitau pada semua tau yg saya sudah berjaya meniarap akhirnya...itu pun setelah bertungkus lumus selama beberapa hari...mula2 tu asyik tak lepas kat bahu jer...lama2 saya dah tau trick nye...lepas ni kacang jer la...pantang letak mesti saya terus meniarap...hihi seronoknya :)

percubaan pertama saya tak larat nak angkat kepala...asyik tersembam ajer...
air liur meleleh-leleh sampai basah cadar tau

fuhhh...nasib baik tak lemas dalam air liur sendiri tadi...
berjaya jugak saya mengangkat kepala

Yeayyyy!!! saya berjaya meniarap akhirnya...
gembira sungguh sampai tersengih-sengih tau bila umi suruh posing...

Akhir kata pesanan penaja...usaha tangga kejayaan...jangan mudah berputus asa...cuba lagi hingga berjaya...hihihi

No comments: